Retur & Refundering

  • Hvordan returnerer jeg en vare?
    Passer ikke varen eller har du ombestemt deg? Der finner du all informasjon om hvordan du returnerer din bestilling…
  • 100 dager returrett
    Hvis du ikke er fornøyd med varene dine sender du dem enkelt og greit tilbake til oss – helt gratis. Alle varer, også salgsvarer…
  • Må jeg betale faktura for varene jeg returnerer?
    Når du bestiller med faktura har du 30 dagers betalingsfrist. Dersom du leverer returen til PostNord innen betalingsfristen trenger…
  • Hvordan blir jeg refundert ved retur?
    Så snart din retur er kommet frem og godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan…
  • Reklamasjon
    På tross av gode kvalitetsrutiner hender det dessverre at vi gjør feil og sender ut defekte produkter. Dersom dette er tilfelle…
  • Hvordan bytter jeg en vare?
    Hos Zalando kan du bytte varer ved å returnere uønsket vare og legge inn en ny bestilling på ønsket vare på vår nettside. Både…
  • Returnere varer fra en Zalando Partner
    Hos Zalando kan du alltid returnere varer du har bestilt helt gratis, dette gjelder også varer fra en Zalando Partner. Du kan som…
  • Returskjema uten skriver?
    Dersom du ønsker å returnere varer men ikke har skriver, kan du velge å få returskjemaet tilsendt per post til faktureringsadressen…
  • Jeg finner ikke mitt returskjema
    Dersom du allerede har registrert din retur, går det ikke å registrere samme varer i retur en gang til. Du finner dine allerede…
  • En artikkel jeg bestilte er nå billigere
    Hvis en vare du bestilte nå er billigere enn når du bestilte den, finner du informasjon her om det er mulig for deg å få rabatt…
  • Jeg har mottatt en artikkel som jeg ikke bestilte
    Vi beklager hvis vi sendte deg noe du ikke bestilte. Vennligst send feil vare til oss og gjør et notat på returmeldingen…
  • Hvordan kan jeg angre en retur?
    Det er ikke nødvendig å kansellere en registrert retur hos oss. Dersom du ombestemmer deg kan du enkelt og greit la være å levere…
  • Når mottar dere min retur?
    En retur til Zalando kan ta fra en til tre uker. Du vil motta en bekreftelse på e-post når vi har mottatt din retur. Vi ber deg…
  • Kan jeg bruke en annen eske for å returnere?
    Det går helt fint om du returnerer uten Zalando-esken. Det viktigste er at du bruker en emballasje som gir samme beskyttelse, for…
  • Kan jeg returnere flere bestillinger sammen?
    Det er dessverre ikke mulig å returnere varer fra ulike bestillinger i samme eske. For at vi skal kunne garantere at vi får…

Levering til Jan Mayen og Svalbard

Vi leverer dessverre ikke til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179).